Графіті – унікальний приклад сучасного мистецтва, який вже щільно закріпився навіть як самостійний жанр. Графіті стали використовувати давним-давно і перші, так звані «графіті» можна виявити ще в стародавньому світі. Зараз же графіті – це ціла культура, яку активно використовують для залучення уваги. Більше того, в періоди політичних конфліктів, саме за рахунок графіті люди могли самовиражатися і навіть встановлювати діалоги. Наприклад, згадайте Берлінську стіну. Але крім таких високих цілей, графіті служать ще й відмінним рекламним засобом, яким вже встигли скористатися такі великі компанії, як Фольксваген, Тойота, Адідас і ін. до Речі, дуже важливо помітити, що використання графіті саме в рекламних цілях або для декорування стін (не на вулиці) цілком припустимо, в той час як за малювання в недозволених місцях накладається штраф і навіть арешт.
Вибрати фарбу для такого незвичайного виду творчості потрібно теж незвичайну! Існує безліч марок, створюють аерозольну фарбу для графіті.
Найвідоміші з них:
- Abro Sabotage;
- Montana;
- Belton;
- Dope.








Вибір фарби – непроста справа, тому що кожна з марок володіє своїми особливостями і тільки будучи досвідченим вуличним художником, простіше кажучи, райтером, ви зможете вибрати те, що потрібно.
Є кілька речей, на які обов’язково потрібно звернути увагу:
- обсяг балончика;
- запах;
- внутрішній тиск;
- насиченість кольорів;
- стійкість фарби;
- ширина струменя;
- гучність розпилення.
Крім аерозольної фарби, стріт-арт також використовуються і маркери. Це не ті маркери, які ми звикли використовувати для підкреслення тексту, а спеціальні маркери з фарбою. Вони бувають трьох видів: помпові, де є спеціальна порожнину для фарб, звичайні перманентні маркери і сквизеры – такі маркери, де немає ніяких насадок. В цілому ж, арсенал райтера може додатково містити валики, пульверизатори та інші інструменти, які допоможуть втілити творчу задумку автора в життя.