Фарбування рідкою гумою

Окрашивание жидкой резиной

Новинкою на ринку лакофарбових матеріалів стала рідка гума. Її використовують переважно для фарбування автомобілів, для зміни їх зовнішнього вигляду і для створення додаткового шару захисту від подряпин і інших механічних пошкоджень. Рідка гума стала альтернативою звичної вініловій плівці, якою раніше покривали деталі кузова, а також автомобільним емалям, які користуються величезною популярністю. Вона є більш практичною, зручною у використанні, економічною і міцною. У цій статті ми розглянемо основні характеристики гумової фарби, а також розберемо етапи фарбування нею автомобіля у домашніх умовах.

Характеристики рідкої гуми

Рідка гума являє собою склад на гумовій основі, який дозволяє повністю змінити дизайн автомобіля. Завдяки рідкої гуми:

  • можна перефарбувати автомобіль або деталі кузова в будь-які кольори;
  • з’являється можливість постійно експериментувати із зовнішнім виглядом свого авто, реалізовувати свій творчий потенціал, дивувати оточуючих оновленим дизайном;
  • можна зробити машину глянцевою або матовою;
  • приховати дефекти кузова, подряпини, механічні пошкодження, корозії;
  • можна захистити автомобіль від корозії, ультрафіолетового випромінювання, подряпин, ударів;
  • можна додати автомобілю респектабельний дорогий вид.

Склад надає поверхні автомобіля водостійкі, морозостійкі властивості, підвищує стійкість до різких перепадів температур.

Гумова фарба реалізується в аерозолях і в спеціальних великих ємностях для розпилення за допомогою фарбопульта. Аерозольні балончики мають невеликий обсяг, коштують вони дорожче, ніж склади, які реалізуються у великому обсязі. Але якщо ви фарбуєте авто частково, то 1-2 балончиків може цілком вистачити. Якщо ж ви плануєте перефарбувати весь автомобіль, купуйте відразу більшу кількість фарби.

Окрашивание жидкой резиной

Окрашивание жидкой резиной

Окрашивание жидкой резиной

Окрашивание жидкой резиной

Плюси і мінуси рідкої гуми

  • Одним з головних переваг рідкої гуми перед автомобільними фарбами є те, що при бажанні транспортного засобу можна повернути його колишній колір. Для цього достатньо лише зняти гумову плівку з поверхні авто.
  • Рідкою гумою можна фарбувати автомобіль, не розбираючи його на частини. Завдяки розпиленню вдається легко дістатися до найвіддаленіших частин і деталей кузова.
  • Перед фарбуванням ви можете не ґрунтувати і не шліфувати автомобіль, не знімати попереднє покриття.
  • Також даний склад добре лягає на будь-які типи поверхонь: металеві, хромовані, пластикові.
  • Гумова фарба має і кілька мінусів. При акуратному зверненні вона прослужить вам близько 2 років, потім покриття доведеться оновити. Також до покриття треба ставитися досить обережно, особливо схильні до пошкоджень краю виступаючих деталей. Якщо ви по необережності підніміть гумову плівку, то, швидше за все, відновити цю ділянку не вдасться. Ще один мінус у тому, що іноді не вдається зняти плівку повністю на деяких дільницях, тому доводиться вдаватися до поліруванню.

    Види гумової фарби

    Гумова фарба має поки не дуже багату палітру кольорів, однак наявні кольори можна змішувати між собою, а також доповнювати склад іншими декоративними добавками. У цьому можуть допомогти численні пігменти, які також можна придбати на сайті інтернет-магазину Триколор. Завдяки їм вдалося отримати абсолютно нові види рідкої гуми, популярність якої лише набирає обертів.

    Крім класичних видів рідкої гуми, можна виділити такі варіанти:

  • Хамелеон – даний склад допомагає міняти колір автомобіля в залежності від кута зору і освітлення. Автомобілі-хамелеони дуже популярні останнім часом привертають все більше людей яскравим ефектом;
  • Металік – таке покриття видає на поверхні авто холодний металевий блиск;
  • Термальна рідка гума – здатна змінювати свій колір залежно від температури навколишнього середовища;
  • Перламутр – дозволяє домогтися перлового переливу на металевих деталях;
  • Неон – вражає різноманітністю яскравих відтінків. З його допомогою можна підкреслити достоїнства машини і приховати її недоліки;
  • Прозора гумова фарба дозволяє надати транспортного засобу глянсовий відтінок і створити додатковий захисний шар на поверхні, не змінюючи основного кольору.
  • Окрашивание жидкой резиной

    Окрашивание жидкой резиной

    Окрашивание жидкой резиной

    Окрашивание жидкой резиной

    Етапи фарбування автомобіля рідкою гумою

    За 12 годин вдається перефарбувати весь автомобіль. Сохне даний склад досить швидко. Вже через 40-60 хвилин шар рідкої гуми можна вважати сухим. Роботи з фарбування виробляються в добре провітрюваних приміщеннях, а також із застосуванням засобів індивідуального захисту дихальних шляхів: масками і респіраторами. Деталі кузова не потребують особливо ретельної підготовки, тим не менш, проведення деяких попередніх заходів просто необхідно.

  • Підготовка автомобіля до фарбування гумової фарбою включає в себе очищення поверхні від бруду, жирних і масляних плям. Деякі майстри продувають щілини і зазори між кузовними деталями. Після повного висихання можна приступати до другого пункту підготовчих робіт.
  • Слід заклеїти малярським скотчем всі ділянки і деталі, які не підлягають фарбуванню. Чим уважніше ви поставитеся до цього етапу роботу, тим менше похибок буде в кінці. Двигун і радіатор також слід захистити від попадання фарби. Це можна зробити, встановивши листи щільного картону за гратами радіатора. Фари можна не заклеювати, так як рідка гума легко відстає від цих поверхонь. При фарбуванні колісних дисків, необхідно захистити від фарби гальмівну систему і шини.
  • Для фарбування потрібно необхідну кількість рідкої гуми, розчинник для неї, розпилювач і компресор. Якщо ви користуєтеся аерозольними балончиками, то додатково розводити не потрібно. Фарба розводиться з розчинником в пропорції 1:1. Необхідно домогтися того, щоб склад став однорідним і досить рідким. Після цього фарба заливається в розпилювач на дві третини, і майстер може приступати до налаштування розпилювача. Для цього встановлюється мінімальний напір розпилення, і фарбувальний матеріал тестується на нейтральної поверхні.
  • Фарбування проводиться з відстані 15-20 см плавними рухами. Не затримуйтеся довго на одному і тому ж ділянці, намагайтеся розподілити фарбу рівномірним тонким шаром. Перший шар може вийти напівпрозорим це нормально.
  • Дайте шару просушитись протягом 20 хвилин і приступайте до нанесення другого і третього шару. Для більш насиченого кольору знадобиться більша кількість шарів гумового складу. Рекомендується наносити 8-12 шарів, для того, щоб в майбутньому плівку можна було легко зняти.
  • Через годину після нанесення останнього шару, можна приступати до видалення малярного скотча. Утворилися дефекти видаляються легко, поки фарба не висохла остаточно. Зайві шматки покриття видаляються за допомогою ножа. Повне висихання відбувається за 15-24 години, тому краще залишити машину в приміщенні на добу.
  • Після фарбування варто пам’ятати, що мити її не слід протягом трьох днів, а протягом місяця уникайте використання автомийок.