Фарбування гаража: області застосування ПФ-115 і Резел+, витрати, розподіл функцій і фарбування

Фарбування гаража: області застосування ПФ-115 і Резел+, витрати, розподіл функцій і фарбування

Чим і як пофарбувати гараж зсередини і зовні? Ми не будемо перебирати всі можливі варіанти, аналізуючи їх переваги та недоліки: нам належить познайомитися всього з двома типами фарб.

Отже, зустрічайте: алкідна ПФ-115 і гумова Резел+.

Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

Наше основне завдання — надійно захистити будівлю від корозії.

Області застосування

ПФ-115

Емаль ПФ-115 — ймовірно, одна з найбільш поширених фарб.

Вона універсальна і може застосовуватися з рівним успіхом у багатьох поверхнях:

  • По дереву. Крім масиву, алкидной емаллю успішно фарбуються продукти переробки деревини — фанера, оргаліт, деревно-стружкова плита ОСП.

Нюанс: обмежена зносостійкість ПФ-115 не дозволяє застосовувати її для фарбування підлоги.
Для підлогових покриттів існує інша алкідна емаль — ПФ-266.

  • По бетону. Для зменшення витрати емалі бетонні і поштукатурені поверхні попередньо ґрунтуються.
  • По металу. Фарбування металевого гаража найчастіше виконується саме алкидной емаллю; однак найчастіше робота виконується з відступами від рекомендованої виробником технології. Результат повністю відповідає витратам часу і сил: пофарбувавши сталеву конструкцію поверх бруду та іржі, вже через пару років власник гаража зіткнеться з необхідністю повторного ремонту.

Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

На фото — універсальна емаль ПФ-115 від компанії Текс.

Резел+

Гумова водно-дисперсійна фарба Резел — матеріал досить новий і невивчений будівельниками-професіоналами. Автор поділиться власним досвідом спілкування з гумовими фарбами та знайденої в мережі інформацією.

Для чого застосовуються фарби сімейства Резел?

  • По дереву і продуктів його переробки — без будь-яких обмежень.
  • За бетону, цегли і штукатурки. Попереднє ґрунтування цих поверхонь відчутно зменшить витрату фарби; однак воно не є обов’язковою операцією.
  • По металу. У цьому випадку попередня грунтовка обов’язкове.

Як і інші гумові фарби, Резел+ позиціонується як гідроізоляційний склад і може використовуватися для захисту від вологи дахів, басейнів та інших контактують з водою споруд.

Однак вона вигідно відрізняється від суттєвої частини конкуруючої продукції тим, що може використовуватися не тільки з ненавантаженим поверхнях, але і по полам із середнім навантаженням. Зокрема, виробник рекомендує використовувати її для фарбування бетонних садових доріжок і тенісних кортів.

Витрати

Поточна ціна якісної алкідної емалі ПФ-115 становить 60-80 рублів за кілограм. 1 кг Резел+ коштує близько 130 рублів.

Нюанс: автор купував її в тому ж місті, в якому знаходяться виробничі потужності виробника — севастопольського ТОВ Акцент.
Логістика може внести в регіональні ціни свої поправки.

Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

Резел+ севастопольського виробництва.

Розподіл функцій

Для яких поверхонь ми використовуємо кожну з фарб?

Як ми вже з’ясували, вони цілком взаємозамінні; однак автор рекомендував би розподілити ролі наступним чином:

  • Металевий гараж повністю фарбується більш дешевої ПФ-115. При правильній підготовці підстави вона забезпечує виключно надійний захист від будь-яких атмосферних впливів.
  • Фарбування всередині гаража з бетону, цегли або шлакоблоків алкидной емаллю теж можлива; а ось для зовнішнього фарбування краще використовувати паропроніцаємую гумову фарбу. Їй можна покрити і стіни, і дах.
  • Підлогу фарбується Резел+ незалежно від його матеріалу. Отримане покриття буде достатньо еластичним, щоб витримати неминучу деформацію дощок під вагою машини; для бетону воно теж чудово підходить.

Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

Гумова фарба на підлозі гаража.

Зверніть увагу: при нещільної підгонці дошки або використанні нешпунтованного настилу шви між дошками проявляться при використанні будь-якої фарби.

Фарбування

Як готується підставу в кожному з випадків? Як організовується вентиляція в гаражі для фарбування стін алкидной емаллю? Чи є якісь тонкощі у нанесення фарби і грунтовки металу?

ПФ-115

Всі багаторазово описані на тематичних форумах проблеми з алкідними емалями мають цілком конкретні причини.

  • Низька якість самої фарби. На жаль і ах — таке трапляється. Найпростіший спосіб уникнути цих граблів — вивчити рекомендації покупців і їх відгуки про використані покриттях.
    Автор, зі свого боку, має цілком схвалити продукцію української компанії Смайл випробувана для фарбування металоконструкцій на вулиці чорна емаль виявилася виключно стійкою.
  • Розшарування складу при довгому зберіганні. Інструкція, про яку часто забувають, новоспечені будівельники, виключно проста: перед застосуванням будь-яка фарба ретельно перемішується міксером або відповідним вінчиком для дрилі.
  • Відсутність належної підготовки поверхні. На цьому пункті ми загостримо увагу більш детально.
  • Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

    Основна причина пошкодження антикорозійного покриття — порушення технології фарбування.

    Міцне, довговічне і не відшаровується при будь-яких атмосферних і механічних впливах покриття виходить при дотриманні наступних умов:

    • Метал повинен бути зачищений від всіх старих лакофарбових покриттів. Так, фарбувати по старій фарбі того ж типу виробники дозволяють; однак якщо вам потрібно максимальну якість покриття і його міцність — не полінуйтеся видалити всі нашарування до чистого металу.
    • Іржа теж зчищається до блискучого металевого підстави. Повністю. Без варіантів і винятків.

    Нюанс: невелика лазівка для льоні все ж є.
    Перетворювачі іржі оксиди перетворюються у вкрай міцну і нерозчинну плівку, з якої фарбувати все-таки можна.

    • Метал знежирюється. Цей момент часто упускається; між тим в гаражі, де постійно присутні (і розливаються, забруднюючи все навколо) ПММ, він вкрай важливий.
    • Перед фарбуванням сталь грунтується. У цьому разі покриття буде куди міцніше, ніж при фарбуванні прямо по сталі.

    Правильний порядок робіт виглядає так:

  • Стара фарба розм’якшується за допомогою змивки або будівельного фена і видаляється жорстким шпателем. Разом з нею видаляється пластова іржа.
  • Залишки фарби та іржі зачищаються металевою щіткою або відповідною насадкою для болгарки або дриля. Мета — голе металеву основу.
  • Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

    Зачистка металу болгаркою з насадкою-щіткою.

  • Потім зачищена поверхня ретельно обметается щіткою або пылесосится.
  • Метал знежирюється бензином, ацетоном або уайт-спиритом.
  • На знежирену поверхню наноситься грунтовка. Під ПФ-115 зазвичай застосовують грунт ГФ-021.
  • Після висихання грунтуючого шару двома-трьома шарами наноситься ретельно перемішана і розбавлена до консистенції жирного молока емаль. Шари наносяться перпендикулярно один одному з проміжним просушуванням.
  • Увага: основа ПФ-115 і ГФ-021 (гліфталевий лак) токсична і вогненебезпечна.
    Влітку на час фарбування досить відкрити двері гаража; взимку доведеться організовувати ефективну припливно-витяжну систему вентиляції.
    Втім, при нормально спроектованої вентиляційній системі витяжка для гаража для фарбування може являти собою просто-напросто встановлений у витяжну трубу канальний вентилятор.

    Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

    На схемі — витяжка в гаражі своїми руками для фарбування: у витяжну трубу встановлений звичайний канальний вентилятор.

    Резел+

    Завдяки чудовим адгезивним якостям і більше пористому основи підготовка під фарбування гумової гідроізолюючої фарбою куди простіше.

  • Підстава ретельно обметается від пилу і звільняється від відшаровуються покриттів (включаючи штукатурку і шпаклівку).
  • Дефекти закладаються цементним розчином і/або шпаклюються.
  • Жири та мастила знову-таки видаляються бензином.
  • Потім поверхню під фарбування обробляється проникаючим акриловим грунтом. Як ми пам’ятаємо, етап не є обов’язковим і служить для зменшення витрати порівняно дорогий фарби.
  • Власне фарбування виконується кистю або валиком в два-три шари. Фарба розбавляється; новий шар наноситься після того, як попередній перестане липнути.
  • Покраска гаража: области применения ПФ-115 и Резэл+, расходы, распределение функций и окрашивание

    Для фарбування підлоги використовується валик на довгій ручці.

    Сушка «на відлипання» займає при кімнатній температурі не більше години; однак повну міцність плівка набирає не менше трьох-п’яти днів.

    Висновок

    Хочеться вірити, що досвід автора принесе читачеві певну користь при виборі матеріалів для ремонту. Відео до цієї статті традиційно порадує додатковою інформацією. Успіхів у ремонті та будівництві!