Аерозольні фарби для реклами на асфальті

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Один з ефективних і в теж час маловитратних варіантів офлайн-реклами — графіті на асфальті. Достатньо взяти балончик з аерозольною фарбою і розпорошити за допомогою трафарету або намалювати щось особливе, і про вас дізнаються тисячі. Втім, перш ніж приступити до такої різновиди реклами, слід розібратися чому, як і де можна малювати графіті.

Як вибрати аерозольну фарбу

Чим краще фарба-спрей, тим якісніше вийде картинка. Зрозуміло, можна просто прийти в магазин, вибрати потрібний колір і купити балончик аерозольної фарби. Однак дешева фарба, яка не призначена для подібних робіт, не буде триматися і швидко змиється під першим дощем.

Отже, для реклами на асфальті вибираємо тільки якісну фарбу, яка:

  • має насичений пігмент;
  • володіє високим ступенем водостійкості;
  • витримує перепади температур;
  • стійка до механічних впливів;
  • призначена для зовнішніх робіт.

Дуже круто виглядає малюнок, зроблений за допомогою аерозолю з флуоресцентним ефектом. Таку рекламу буде видно не тільки вдень, але і вночі — максимальна увага буде забезпечено.

Не варто використовувати для роботи аерозолі, призначені для пластику. Вони, як правило, гірше наносяться на шорстку поверхню, до того ж не дуже стійкі. А ось термостійкі барвники зможуть протриматися на асфальті не один рік, переживши і літню спеку, і сніг, і сильні морози.

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Додаткові інструменти для роботи

Купити фарбу — половина справи. Щоб її якісно нанести, вам знадобиться ще кілька корисних пристосувань, які не тільки допоможуть у створенні малюнка, але і забезпечать належний рівень безпеки в роботі. Для графіті запасіться:

  • засобом захисту органів дихання;
  • захисними окулярами;
  • маркером;
  • малярською стрічкою;
  • трафаретом.

Вони можуть бути абсолютно будь-якими, за винятком трафарету-шаблону. Від того, наскільки технічно правильно він буде підготовлений, залежить результат вашої роботи. Використовуйте формат не менш А2, можна і більше. Проте в такому випадку ви витратите більше часу на нанесенні малюнка. Використовуйте простий шрифт, тільки корисну інформацію і нехитрі малюнки. Реклама на асфальті зчитується перехожими на ходу, вона не повинна бути перевантаженою.

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Аэрозольные краски для рекламы на асфальте

Правила застосування аерозольної фарби

Яка б не була фарба, якою якісний інструмент не використовувався в роботі з нею, завжди необхідно слідувати певним правилам. Якщо їх не дотримуватися, замість яскравої реклами вийде змащена напис, яка швидко зітреться під ногами пішоходів і не виправдовує вкладених коштів.

Завжди дотримуйтесь наступної послідовності дій при використанні балончика:

  • Поверхню, на якій буде проводитися робота, повинна бути ретельно підготовлена: вичищена, оброблена і, при необхідності, прогрунтована.
  • Перед застосуванням фарбу ретельно перемішати, струсивши балончик.
  • Розпиляти барвник слід на відстані близько 25-30 див.
  • Не намагайтеся відразу зробити малюнок контрастним; краще застосовувати техніку багатошарового нанесення, витримуючи близько 2-х хвилин між підходами.
  • В ідеалі, всю роботу варто довірити професіоналу. Втім, для економії коштів, можна спробувати опанувати мистецтво самостійно. Незважаючи на те, що реклама на асфальті легальна, краще займатися процесом нанесення пізно ввечері. По-перше, так краще схопиться фарба, а перехожі не зашкодять малюнок, а по-друге, ви вбережете себе від косих поглядів і зайвих питань. Успіхів у роботі!