Фарба по іржі для авто

Фарба по іржі: інструкція по застосуванню

Сучасний ринок автомобільних приладдя пропонує чималий вибір матеріалів для кузовного ремонту, в тому числі і фарби по іржі. Такі фарби можуть використовуватися для реставрації досить підтриманого автомобіля. Фарба по металу і іржі дозволяє не витрачати зайвий час на додаткову обробку авто.

Автомобільна емаль по іржі розділяється за способом застосування на два види: аерозольна та ручного нанесення. Аерозольна фарба по іржі добре підходить для новачків для фарбування невеликих окремих частин корпусу автомобіля. Фарба по іржі ручного застосування використовується для фарбування як пензлем на невеликих областях, так і за допомогою пульверизатора при комплексній фарбування.Краска по ржавчине для авто

Порядок роботи при частковій фарбування

Для того щоб зафарбувати окремі невеликі області та частини на машині, знадобляться наступні інструменти і матеріали:

    • наждачний папір;
    • м’яка ганчір’я;
    • паперовий скотч;
    • автомобільна ґрунтовка в балончику;
    • фарба під іржу аерозольна;
    • розчинник.

Незважаючи на те, що фарбування буде здійснюватися на окремих ділянках на машині, невеликий обсяг підготовки все одно потрібно провести. Це дозволить збільшити термін служби фарбувального покриття. В іншому випадку фарби по іржі доведеться застосовувати повторно через невеликий проміжок часу.

Починати треба з очищення, промивання і просушування ділянки, яка готується до фарбування. Після висихання місце підфарбовування треба підчистити наждачним папером. Процес підчистки здійснюється круговими рухами проти годинникової стрілки, щільно притискаючи наждачний папір на поверхні автомобіля.

Для підфарбовування буде використовуватись фарба по іржі, тому якимось особливим чином обробку проводити не варто. Тут головною метою є зачистка металу, щоб уникнути відшарування надалі.

Оброблений наждачним папером ділянку слід повторно промити водою, знежирити розчинником і витерти насухо м’якою ганчіркою. Наступний етап — ґрунтування. Безпосередньо перед цією процедурою потрібно обклеїти межі оброблюваної ділянки паперовим скотчем.

Це захистить від попадання фарби і грунтовки ті ділянки кузова автомобіля, які не будуть піддаватися фарбування. Після приклеювання скотчу оброблювана поверхня готова до фарбування.

Попередньо проводиться грунтовка. Перед застосуванням ґрунтовки необхідно ознайомитись з інструкцією. Балончик з аерозольним грунтом необхідно струсити і на відстані 15-20 см плавними рухами руки розпорошити.

Після висихання першого шару бажано загрунтувати ще раз. Зразкове висихання ґрунтовки при сухому мікрокліматі і кімнатній температурі становить 1-2 години.

Коли грунтовка висохла, потрібно поміняти скотч і можна приступати до фарбування. Вона мало чим відрізняється від грунтування.

Балончик струшують, фарба наноситься на такій же відстані, як і шар грунту (15-20 см) від поверхні автомобіля. При фарбуванні слід звернути увагу на те, щоб на поверхні не було патьоків.

Для цього фарба наноситися плавними, без ривків рухами руки, а також не проводиться розпорошення протягом тривалого часу на одній ділянці.

У разі незадовільного результату усуваються недоліки, і фарба наноситься повторно. В середньому час затвердіння складає 1-2 години. Час повного висихання покриття — 14-15 годин.

Однак у кожної фарби можуть бути свої особливості застосування, тому перед використанням необхідно уважно вивчити інструкцію до засобу.

Матеріали для повної фарбування корозійного кузова автомобіля

Краска по ржавчине для автоУ власників досить підтриманих автомобілів рано чи пізно виникає бажання навести, хоча б частково, кузов свого авто в порядок. Якщо брати до уваги шпаклівку і інші кузовні роботи, що вимагають втручання професіонала з автосервісу, то потрібно бути готовим викласти чималу суму. Оплата за виконану роботу буде високою, адже ремонт автомобільних кузовів завжди був дорогим.

Тому багато автолюбителів вирішують взяти ініціативу в свої руки і провести косметичний ремонт. Головним елементом в такому відновлення кузова буде виступати антикорозійна емаль. Робота буде складатися з чотирьох процесів:

    • підготовка;
    • ґрунтування;
    • фарбування;
    • підготовка автомобіля до експлуатації.

Основні інструменти і матеріали, використовувані для повної фарбування автомобільного кузова:

    • наждачний папір;
    • шліфувальна машина;
    • ганчір’я;
    • паперовий скотч;
    • грунтовка;
    • автомобільна фарба по металу по іржі;
    • повітряний компресор;
    • влагоотделитель — пристрій, що підключається до пульверизатору і виключає попадання з компресора конденсату;
    • пульверизатор;
    • полірувальна машина;
    • поліроль;
    • знежирювачах.

Краска по ржавчине для авто

Процес підготовки кузова до фарбування є найбільш трудомістким. Однак саме від нього залежить успіх виконаної роботи

Техніка проведення повної фарбування кузова автомобіля

Повне фарбування кузова, а також окремих елементів кузова транспортного засобу ділиться на наступні етапи:

  • Підготовка автомобіля. З метою зберегти в чистоті виступаючі і не потребують фарбування елементи, знімаються потрібно демонтувати, не знімаються — заклеїти на автомобілі паперовим скотчем, в тому числі і колеса. Коли все, що не потрібно фарбувати, заклеєно, проіржавіла деталь чиститься круговими рухами проти годинникової стрілки за допомогою шліфувальної машинки або наждачного паперу.
  • У місцях, де неможливо провести шліфовку шлифмашиной, потрібно виконати її вручну за допомогою наждачного паперу. Очищений кузов миється, а потім досуха протирається дрантям і остаточно просушується.
  • Підготовка обладнання та матеріалу. Поки кузов висихає, потрібно приготувати компресор до роботи. З пульверизатора, вологовідділювача і безпосередньо компресора збирається один пристрій, за допомогою підключення приладів один до одного.
  • Ґрунтування. На просохлі кузов наноситься грунтовка. Для цієї мети використовується пульверизатор. Склад слід наносити в 2 шари, з проміжком в 1-2 години. Після висихання ґрунтовки можна починати фарбування.
  • Фарбування. Краще всього починати фарбувати автомобіль з задньої частини кузова. Правильно тримати пульверизатор на відстані 15 см від поверхні, що фарбується, і кожна наступна лінія нанесеної фарби повинна на третину заходити на попередню.
  • Після висихання першого шару, для кращої якості лакофарбового покриття на машині, необхідно нанести другим шаром фарби по металу і по іржі. Фарба автомобільна для металу по іржі, в середньому, висихає протягом 14 годин. Однак для уточнення цього тимчасового інтервалу і інших параметрів необхідно вивчити інструкцію, прикладену до використовуваної фарбі.
  • Просушування.

Після висихання фарби паперовий скотч знімається. Потім, як кінцевий етап, здійснюється полірування. Потім встановлюються демонтовані раніше елементи і деталі авто. Полірується фарба автомобільна для металу по іржі так само, як і звичайна. Для цього використовується низькообертовий полірувальна машина. Якщо такого пристрою немає, цілком підійде м’яка дрантя.

Після якісно здійсненого фарбування машина стає більш привабливою, ніж раніше. Причому незалежно від того, що фарбування на автомобілі проводилася поверх іржі.

Грунт емаль по іржі 3 в 1: технологія ремонту

Для фарбування кузова автомобіля, що має осередки корозії, часто застосовують грунт-емаль по іржі, має ефект 3 в 1. Цей склад включає в себе перетворювач іржі, антикорозійну грунтовку і декоративну емаль.

Універсальність матеріалу забезпечила його затребуваність серед професіоналів і автолюбителів, які займаються кузовним ремонтом самостійно. Завдяки ефекту «три в одному» значно спрощується процес фарбування ураженого корозією металу, економляться кошти і час.Краска по ржавчине для авто

Перевага використання грунтовки по іржі«Новбытхим»

З усіх грунтовок по іржі найбільшою популярністю в середовищі вітчизняних автомайстрів користується лакофарбовий матеріал «Новбытхим». Ця фарба може використовуватися для нанесення на очищені поверхні автомобіля і на метал, вражений корозією, яка має товщину шару до 100 мкм. Вона не годиться для роботи з поверхонь, на яких нанесені лакофарбові покриття на нітрооснові.

При фарбування такої підстави фарбою по іржі можливі відшарування покриття. Цієї емаллю можна фарбувати кольорові метали, чавунні, оцинковані, нержавіючі поверхні, а також дерево і бетон. У числі компонентів фарби «Новбытхим» синтетичні смоли, пластифікатор, антикорозійний інгібітор, органічні розчинники, інші добавки. Ці компоненти забезпечують ефект «3 в 1». Фарба виконує функції:

    • модифікатора іржі, усуває вогнища корозії;
    • ґрунту по іржі, що забезпечує адгезію;
    • фінішній емалі, захищає поверхню металу від зовнішніх впливів.

Грунт-емаль для використання по іржі «Новбытхим» має такі технічні характеристики:

    • діапазон температури, при якій можна проводити процес фарбування авто від -10 до +30 °C;
    • експлуатувати пофарбовані поверхні можна при температурі від -40 до +100 °C.

Фарба по іржі для авто володіє наступними перевагами:

    • відмінна гідрофобність і стійкість до впливу мінеральних масел;
    • хороша адгезія до металу;
    • запобігає розвиток корозійних процесів;
    • хороша покриваність;
    • швидке висихання;
    • невисока вартість;
    • простота застосування.

Дисперсність пігментів і їх висока якість забезпечує кузова автомобіля хороше декоративні властивості. Крім того, завдяки поєднанню функцій перетворювача іржі, ґрунту і фарби, ви заощадите на придбання цих матеріалів кожного окремо і на час робочого процесу.

У матеріалу є незначний недолік – неприємний запах, який довго не вивітрюється. Крім того, не так просто зробити колеровку кузова авто, так як кольорова палітра недостатньо широка.

Поради та рекомендації по застосуванню фарби по іржі

Перед тим як нанести на крило, днище або інші елементи авто емаль по іржі «три в одному», основу слід підготувати.

  • Першим ділом, використовуючи металеву щітку, наждачний папір або шпатель, треба очистити поверхню від обсипалась іржі, бруду.
  • Наступний крок – знежирення деталей розчинником і сушка. Поверхня готова до нанесення складу.
  • Фарба по іржі «Новбытхим» наноситься виключно на суху підставу, так як в противному разі не буде забезпечена необхідна адгезія і покриття швидко відшарується.
  • Перед фарбуванням автомобіля грунт-емаль треба добре перемішати. У разі необхідності, розбавте складу відповідним розчинником до потрібної в’язкості.Краска по ржавчине для авто
  • Фарбувати метал можна за допомогою валика, кисті, фарборозпилювача. Нанесіть рівний шар емалі на поверхню, дайте просохнути протягом 2-3 годин, потім нанесіть ще один шар.

Для забезпечення кращого захисту оброблюваної поверхні від атмосферних, механічних впливів та збільшення тривалості захисту рекомендується нанести не менше трьох шарів складу. Після завершення робіт, інструменти слід ретельно очистити. Для цього добре підійдуть уайт-спірит або сольвент.

Особливості реактивного грунту

Один з різновидів складів, які наносяться на вогнище іржі, це реактивний грунт. Він характеризується високою стійкістю до корозії завдяки вмісту поливиниловых смол і активних антикорозійних речовин. Реактивний грунт володіє такими характеристиками:

    • стійкість до солі, вологи, атмосферного впливу;
    • хороша адгезія;
    • висока опірність механічному, хімічному впливу;
    • відмінна зносостійкість.

При роботі з реактивним грунтом слід знати, що цей матеріал високотоксичний і горючий. Склад можна наносити на сталеві, алюмінієві, оцинковані поверхні. Не можна використовувати з матеріалами на основі поліефірної. Поверх реактивного грунту можна наносити будь-які двокомпонентні склади.

Для нанесення реактивної грунтовки на сталеву основу її треба вимити, знежирити, висушити. Алюмінієвій основі після знежирення слід надати матовість за допомогою спеціального матеріалу, а потім ще раз знежирити.

Реактивний грунт наноситься на поверхню пензлем або спеціальним обладнанням дуже тонким шаром. Після висихання поверхню можна шліфувати. Рекомендується робити 1-3 шару грунтовки. Зверху наноситься наповнювач. Не можна використовувати шпаклівку на основі поліефірної.

Вибираємо фарбу для самостійної фарбування автомобіля

Краска по ржавчине для авто

Вибираємо фарбу для фарбування автомобіля

Якщо ви ніколи не стикалися з фарбуванням автомобіля, то можете не уявляти собі яка величезна кількість різних видів і виробників фарби для фарбування автомобіля існує сьогодні. Технології постійно вдосконалюються, з’являються нові цікаві відтінки. Дана стаття допоможе зорієнтуватися в морі барв і підібрати для себе оптимальний варіант.

Завдання будь автофарби не тільки надати автомобілю привабливий зовнішній вигляд, але й захистити її кузов від корозії, що викликається агресивним навколишнім середовищем. Різні види фарби відрізняються за такими параметрами, як твердість, еластичність, щільність. Від їх співвідношення залежать захисні властивості.

Будь-яка фарба для фарбування авто обов’язково включає в себе три основних компоненти:

    • Пігмент – речовина, від якого залежить колір і тон автомобіля. Крім цього даного компоненту притаманні деякі інші функції, включаючи уповільнення корозії.
    • Речовина – компонент, завдяки якому пігмент міцно утримується на поверхні автомобіля. Крім цього він утворює захисний глянсовий шар над пігментом після того як фарба висохне.
    • Розчинник – завдяки йому спочатку фарба рідка з необхідною для нанесення плинністю.

Твердість фарби для фарбування авто визначається щодо твердості скла у відсотках. Чим вищий цей процент, тим фарба стійкішим до подряпин і різних механічних пошкоджень. Як правило, значення твердості фарб різних виробників лежать в межах 50-55%.Слід, однак, враховувати, що чим більше твердість емалі, тим менше її еластичність і тим більше ймовірність утворення тріщин у місцях згинів і вібрації.

Види фарб для фарбування автомобіля

Першими в області машинобудування з’явилися целюлозні фарби, почавши активно застосовуватися ще в першій половині минулого століття. Основною перевагою таких фарб є здатність входить до складу нитрорастворителя швидко випаровуватися при звичайній температурі навколишнього. Ця особливість дозволяє наносити фарбу поза спеціальних приміщень. Фарба швидко висихає і тому знижує ймовірність забруднення пофарбованої поверхні пилом.

Краска по ржавчине для авто

Целюлозні автоемалі

Однак целюлозні фарби для фарбування автомобіля мають велику кількість недоліків:

    • володіють низькою температурою займання і тому вогненебезпечні;
    • при нанесенні на кузов, з-за великого співвідношення розчинника утворюють тонку плівку фарби, що вимагає нанесення декількох шарів з сушкою кожного;
    • целюлозні фарби швидко блякнуть;
    • після нанесення не володіють достатнім блиском, тому вимагають додаткової поліровки.

Поверхня автомобіля перед нанесенням целюлозних емалей повинна бути ретельно зашпаклевана, відполірована і покрита грунтом. Фарба добре наноситься за допомогою фарборозпилювача. При цьому зазвичай використовується розведення емалі і розчинника 1:1. Лише останній шар рекомендується робити більш рідким: 75% розріджувача

Гліфталеві автоемалі

На сьогоднішній день целюлозні фарби практично не використовуються у фарбуванні автомобілів. Дуже небагато виробників досі випускають емалі на основі нітроцелюлози.

Гліфталеві лаки, як і нітроемалі давно використовуються в автомобільній промисловості. В їх основі лежать синтетичні смоли. Дані фарби для фарбування авто позбавлені багатьох недоліків свого попередника. Так гліфталеві лаки утворюють більш товсті і міцні плівки при нанесенні на кузов авто. Вони створюють блискучу поверхню, не вимагає додаткової поліровки.

Головним недоліком гліфталевій фарби є тривала сушка при температурі навколишнього середовища 20-25 ºС. Через 24 години пофарбована поверхня стає твердою. Однак після доби фарба все ще чутлива до механічних пошкоджень і розчинників. Для повного затвердіння емалі необхідно 15-30 діб.

Сушка при гліфталевого лаку при температурі 60-80 ° С дозволяє знизити час висихання, однак така температура може пошкодити деякі пластикові деталі.

До складу сучасних гліфталевих фарби для фарбування автомобіля додають спеціальні активатори сушіння або отверджувачі. Такі речовини здатні вступати в реакцію з компонентами фарби, значно прискорюючи сушку і, згодом, підвищуючи міцність шару емалі.

Гліфталеві лаки дуже чутливі до змін температури і здатні значно змінювати свою в’язкість. Цей факт слід враховувати при розведенні фарби. Різні виробники пропонують різну ступінь розведення, однак у більшості випадків вона лежить в межах 15-35%.

Кузов автомобіля перед фарбуванням гліфталевим лаком повинен бути підготовлений. Вся пофарбована поверхня повинна бути покрита грунтом для забезпечення міцного зчеплення фарби.

Акрилова автоемаль

Краска по ржавчине для авто

Акрилова фарба для фарбування авто має вже понад півстолітню історію. В її основі лежать синтетичні смоли, одержувані з нафти. Виділяють термотвердеющие і термопластичні лаки.

Термотвердеющие лаки застосовують тільки для заводського фарбування кузова і не застосовні в ремонті з-за високих температур, необхідних для затвердіння фарби.

Термопластичні лаки не вимагають для сушіння високої температури, а тому часто використовуються для фарбування після ремонту авто. Вони досить швидко висихають при температурі навколишнього середовища.

До головних переваг, завдяки яким акрилові фарби придбали велику популярність відносять відмінна якість і однорідність пофарбованої поверхні у поєднанні з більш високим блиском.

Фарба досить швидко сохне і після цього стає дуже стійкою до механічних впливів і агресивних розчинів. Серед недоліків виділяють низьку покриває здатність, з-за чого фарбування необхідно здійснювати у кілька шарів.

Після нанесення акрилової фарби не рекомендується проводити додаткове покриття поверх лаком. Фарба сама по собі володіє високими світловідбиваючими характеристиками.

Однак у деяких випадках нанесення 1-2 шарів лаку дозволяє домогтися більш глибокого кольору і рівній поверхні. Перед покриттям лаком необхідно повністю висушити акрилову фарбу і потім заматировать поверхню дрібним наждачним папером.

Акрилові фарби по міцності можна розділити на два виду:

    • фарби утворюють тверде покриття (матеріали системи HS)
    • фарби утворюють м’яке покриття (матеріали системи MS).

Тверді акрилові фарби дають більш міцне, стійке до пошкоджень покриття. Ще однією перевагою є менша усадка при фарбуванні. Однак такі фарби важко піддаються поліровці. Найчастіше при вторинній фарбування використовуються м’які акрилові фарби, які при досить високій міцності легше піддаються поліровці.

Краска по ржавчине для авто

Алкідна автоемаль

Хорошим співвідношенням ціни-якості є алкідні фарби для фарбування авто. До очевидною перевагою цього виду фарб є низька вартість при відносно високих показниках стійкості до механічних і хімічних впливів, а також гарну якість покриття. Фарба легко наноситься і утворює досить товсті шари, що знижує кількість стадій фарбування.

Недоліком алкільних фарб є тривалість стадії висихання із-за того, що на поверхні фарби відразу ж виникає тонка плівка, яка перешкоджає проникненню у фарбу кисню.

Висихання обумовлено в основному окисленням основи фарби киснем, а також випаровування невеликої кількості розчинника. Прискорити процес можна нагріванням, а також додаванням до складу фарби прискорювача.

Дуже популярним в даний час варіантом фарби для фарбування автомобіля є металізований лак. Не дивлячись на те, що даний вид фарби існує вже трохи більше півстоліття, він часто застосовується при заводському фарбуванні автомобілів навіть класу люкс. Вартості металізованого лаку значно вище вартості алкідних фарб і приблизно дорівнює ціні на акриловий лаки.

Який вибрати лак для фарбування автомобіля?

Краска по ржавчине для авто

Який вибрати лак?

Металізований лак або просто металік являє собою двокомпонентну фарбу, яка наноситься відповідно мінімум в два шари. Перший шар являє собою нітро базу, яка визначає майбутній колір автомобіля і надає металевий відтінок. Другим шаром є прозорий акриловий лак, який надає фарбі металік неповторний блиск.

До складу нітро бази входять два види пігментів. Перший є безпосередньо кольоровим порошком для завдання кольору. Другий являє собою алюмінієві або бронзові блискітки. Найчастіше у фарбах використовуються алюмінієві блискітки. Їх розміри дуже малі: товщина становить 1 мкм, а діаметр – від 60 до 100 мкм.

У рідкому металізованому лаку алюмінієві частки вільно плавають, а при нанесенні на поверхню авто, по мірі висихання фарби, поступово орієнтуються певним чином в товщі фарби. Дуже важливо точно дотримуватися технологію всіх стадій фарбування металік, так як неправильна і неоднорідна орієнтація металевих частинок у просторі викличе плямистість фарби із-за різного відбиття світла від поверхні блискіток.

Сама по собі нітро база не буде давати бажаного блиску автомобілю, покрашенному металік. Тому обов’язковою стадією після висихання бази є нанесення прозорого акрилового лаку. Як правило, лак наноситься в два шари, що дає після його висихання і поліровки ідеально гладку блискучу поверхню. Безбарвні акрилові лаки бувають м’які і тверді.

Перламутровий лак

Ще одним варіантом двокомпонентної фарби для фарбування авто є перламутровий лак. Він дуже схожий за структурою і зовнішнім виглядом на металік, проте виглядає насиченою і глибше.

При цьому колір може змінювати свої відтінки від більш світлих, до більш темних залежно від відстані до автомобіля, кута падіння світла і його інтенсивності. Вартість перламутрового лаку вище вартості металіка.

До складу нітро бази перламутру також входять металеві частинки. Однак їх розміри менше, кількість більше і вони розташовуються в товщі бази в безліч шарів.

Крім цього складаються частинки з залізної слюди, пофарбованої оксидом металу. Нітро база також обов’язково покривається одним або двома шарами безбарвного акрилового лаку для додання блиску фарбі.

Останнім часом все більшу популярність в автомобілебудуванні набувають порошкові фарби. Принцип фарбування такими емалями абсолютно відрізняється від традиційних фарб, а якість і економічність при цьому вище. Зараз порошкові фарби використовуються також для вторинної фарбування автомобіля та його елементів.

Порошкова фарби для фарбування автомобіля

Краска по ржавчине для авто

Порошкова фарба

Порошкова фарба для фарбування автомобіля складається з сухої суміші дрібних частинок фарби. Попередньо намагнічені частинки наноситься розпиленням на кузов автомобіля і потім, під впливом високих температур, вони плавляться і утворюють щільну однорідну плівку на поверхні.

Втрати при такому способі фарбування складають всього 2 %, так як не потрапила на кузов фарба піддається очищенню, рециркуляції і знову використовується для фарбування. При цьому фарба є екологічно безпечною і неогнеопасной.

Величезна кількість існуючих сьогодні кольорів і відтінків порошкових фарб задовольнить навіть самого вимогливого споживача. Крім цього можливе отримання глянсових і матових поверхонь, а також ефекту металік.

За допомогою порошкової фарби можливо фарбувати не тільки металеві поверхні автомобіля, але і пластикові деталі, а також елементи зі скла. Існують різновиди порошкових емалей, які плавляться і полімеризуються при більш низьких температурах, що запобігає пошкодженню пластику.

Недоліком порошкових фарб для фарбування авто є необхідність використання складного, дорогого устаткування для фарбування. Це унеможливлює самостійну фарбування авто, а також буде коштувати дорожче. Однак міцність і довговічність одержується при цьому покриття в поєднанні з великою економією фарби досить швидко виправдає витрати.

Який автоэмалью фарбувати по іржі?

Краска по ржавчине для авто

Фарби по іржі

Іноді для фарбування деталей автомобіля, підданих корозії використовують фарби по іржі. Її в буквальному сенсі можна наносити прямо на іржу. При цьому немає необхідності повністю видалити корозію з поверхні металу з подальшою грунтовкою зачищеної поверхні. Досить просто грубо зачистити поверхню для видалення пухких шарів, іржі, а потім можна безпосередньо на метал наносити фарбу.

Фарба по іржі містить в складі жирні кислоти, які нейтралізують іржу, частинки загартованого скла, що захищають металеву поверхню. Також у фарбу додаються силікони, які мають водовідштовхувальним ефектом. Виробники фарби по іржі пропонують на вибір широкий спектр кольорів.

Фарбування можна робити різними способами, як за допомогою звичайної кисті з натуральних матеріалів, так і з допомогою балончика або безповітряного фарборозпилювача. Фарба наноситься в 2-3 шари. Висихає фарба за 1-1,5 години, однак повне затвердіння відбувається через 14 годин.

Фарби на водній основі

Краска по ржавчине для авто

Новинкою в області фарб для фарбування авто є фарби на водній основі. Вони існують трохи більше п’яти років, однак багато європейських автогіганти вже фарбують все що випускаються автомобілі даними способом. Його перевагою є висока екологічність, так як у фарбах відсутні шкідливі розчинники.

Ще одним важливим перевагою фарб на водній основі є їх більш висока покриваність поверхні. Вона забезпечується за рахунок більш дрібних розмірів частинок пігменту.

Якість покриття при цьому анітрохи не поступається фарб на розчинниках. Фарби на водній основі володіють хорошою адгезією і тому можуть наноситися на різні поверхні, включаючи стару фарбу.

До недоліків фарб для фарбування авто на водній основі відноситься більший час сушіння, обумовлене тим, що вода повільніше випаровується, ніж органічний розчинник.

Крім цього, в силу малої поширеності та використання високотехнологічного обладнання, фарбування водорозчинними фарбами обійдеться дорожче, ніж традиційна фарбування. Одним з представників водорозчинних фарб є відома німецька фірма Spies Hecker.

В даний час існує велика кількість різних виробників фарб для фарбування автомобіля. Серед світових лідерів можна виділити деякі бренди:

    • AkzoNobel,
    • Henkel,
    • DuPont,
    • PPG,
    • Kansai,
    • Nippon.

Якість продукції, що ними автокосметики не підлягає сумніву. Фарби добре лягають на поверхню і дають прекрасний результат. Такі покриття довговічні і стійкі до різних пошкоджень.

Провідні компанії постійно вкладають великі інвестиції в наукові розробки, тому регулярно радують споживачів своїми новинками. Підвищується якість покриття, довговічність, а також екологічність фарб.

Зокрема знаменита японська компанія Kansai розробила систему HYBRID, яка дозволяє виключити зі складу фарби такі токсичні речовини, як: толуол, ксилол, хром і сполуки свинцю.

При фарбуванні автомобіля металік або перламутром варто використовувати фарби тільки провідних виробників, так як технологія виготовлення таких фарб досить складна і може виявитися не під силу маловідомим виробникам. Результат від дешевої фарби може бути абсолютно протилежний очікуваному.

При фарбуванні алкідними або акриловими фарбами можна заощадити, вибравши менш відомий бренд. Сьогодні існує велика кількість компаній, які не можуть похвалитися провідними позиціями, проте пропонують широкий спектр досить якісної автокосметики:

    • Sonax,
    • Mobihel
    • Hеlios,
    • 3M.
    • Vika

Багато компаній успішно співпрацюють зі світовими брендами, переймаючи їх досвід.

Враховуючи величезну кількість виробників фарби для фарбування авто, сьогодні кожен автовласник може легко підібрати для себе відповідний за ціною і якістю варіант. Високі технології, що застосовуються при виробництві фарб, дозволяють навіть не вдаючись до послуг професіонала отримати хороший результат.

Антикорозійні фарби – чудовий захист металоконструкцій

Антикорозійні фарби являють собою складні з хімічної точки зору комбінації речовин, які надійно оберігають від впливу агресивного зовнішнього середовища металоконструкції. Крім того, вони ефективно нейтралізують явища, пов’язані з окисленням металевих поверхонь.

1 Особливості сучасних антикорозійних складів

Цікавить нас фарба по металу при грамотному застосуванні гарантує тривалий захист трубопроводів, металоконструкцій, елементів всіляких механізмів і виробничих машин, а також деталей авто від іржавіння.

З її допомогою виконується обробка сільськогосподарської, будівельної та промислової техніки, гідроспоруд та автомобільних мостів, верстатного обладнання.

Такі склади по металу є особливо затребуваними промисловими підприємствами, на яких потрібно захистити на тривалий час від корозії поверхні сталевих і металевих конструкцій різного призначення.

Сучасні фарби по металу проти іржі діють за рахунок того, що вони формують на поверхні металоконструкцій і деталей авто особливе покриття, консервуючий метал і навіть відновлюючий його початкові властивості. Це істотно збільшує експлуатаційний термін виробів.

Краска по ржавчине для авто

При цьому будь-яка антикорозійна композиція наших днів і характеризується високим рівнем декоративності. Пофарбовані нею поверхні виглядають без перебільшення чудово на протязі довгого часу. Високоякісна фарба по металу з антикорозійними властивостями володіє наступними особливими властивостями:

  • Атмосферна і хімічна стійкість. Нанесений на метал або сталь склад виключає ймовірність утворення повторного іржавіння, він ефективно протистоїть будь-яким несприятливим виробничим і погодних впливів.
  • Відмінна технологічність. Будь-яка антикорозійна композиція дуже легко наноситься на оброблювану поверхню. Найчастіше перед фарбуванням навіть не потрібно спеціальної підготовки виробів. Крім того, практично всі антикорозійні склади наносяться як механізованим, так і ручним способом, що значно розширює сферу їх використання.
  • Довговічність. Мінімальний термін служби описуваних покриттів становить 3-3,5 року. А деякі виробники випускають і більш довговічні фарби.
  • Ефективна нейтралізація процесів іржавіння. У фарби з антикорозійним ефектом обов’язково входять перетворювачі і потужні подавители окислення металів, а також спеціально підібрані хімічно активні сполуки та окремі компоненти.
  • Окремо відзначимо, що в більшості своїй антикорозійні склади по металу без проблем поєднуються з іншими лакофарбовими композиціями, які виготовляють на самих різноманітних основах.

Зазначені властивості, що цікавлять нас, спеціальних фарб цілком виправдовують їх досить високу вартість, адже жоден звичайний склад для фарбування металевих поверхонь не має і десятої частини переваг композицій, створених спеціально для захисту металоконструкцій від корозії.

При підборі максимально ефективного складу для обробки виробів із сталі та металу необхідно, насамперед, проаналізувати умови їх експлуатації.

Якщо металеві конструкції працюють в агресивних середовищах, постійно або періодично контактують з химрастворами, солями, активними лугами, їх обробка повинна виконуватися фарбами, здатними добре опиратися хімічного впливу.

А ось фарба для нанесення на елементи авто зазвичай підбирається так, щоб вона могла захистити поверхні транспортного засобу від погодної “агресії”, і при цьому мала привабливі декоративні властивості.

2 Антикорозійний захист металоконструкцій спеціальними фарбами

Від іржавіння вироби з металу та сталі охороняються комплексно за положеннями Санітарних норм і правил 2.03.11 (їх затвердили ще у 1985 році). Одним з найважливіших етапів такої комплексної захисту є обробка металоконструкцій допомогою їх фарбування спеціальними фарбувальними композиціями.

І якщо раніше хороша фарба по металу з антикорозійними характеристиками була часто недоступна в нашій країні, то нині ситуація кардинально змінилася.

Краска по ржавчине для авто

На ринку є чимало по-справжньому ефективних складів, що випускаються відомими зарубіжними брендами і вітчизняними підприємствами.

Захист металоконструкцій фарбами по металу виконується за кількома схемами. Базуються вони на одному принципі – спочатку виконується обробка виробів грунтовкою, потім наноситься фарба або спеціальна емаль, що забезпечує якісний і довговічний захисний шар.

При експлуатації металоконструкцій в хімічно неагресивних або слабоагресивних середовищах грунтувальна композиція наноситься в один шар, сильно – і середньоагресивних – в два шари. Після цього використовується фарба проти іржавіння.

При ремонті металоконструкцій розглянуті антикорозійні склади є і зовсім незамінними. Нерідко дробеструйні і піскоструминне обладнання не може повністю видалити старе покриття. Доводиться наносити новий лакофарбовий складу прямо на нього.

Це не завжди дає очікувані результати – рівень захисту від корозії виходить дуже і дуже малим. А от будь-яка спеціальна фарба по металу може наноситися безпосередньо на іржу, забезпечуючи найвищу ступінь протикорозійного захисту.

3 Тонкощі захисту від іржі елементів авто

Зараз транспортні засоби від корозії оберігають самими різними методами. Хороший ефект дає гальванирование, пасивування, електрохімічний спосіб. Але всі вони мають явним недоліком, що полягає в дорожнечі подібних методик.

З цієї причини багатьма власниками авто використовується фарба по металу (антикор) з особливими характеристиками, що забезпечує високоякісну захист днища машини, її кузова і інших вузлів.

Антикори для автомобілів коштують порівняно недорого, дуже просто наносяться, мають прекрасні декоративні параметри. Вони відіграють роль ізолятора металевих поверхонь авто від негативних впливів зовнішнього середовища. Подібні композиції бувають двох видів.

Краска по ржавчине для авто

За допомогою перших здійснюється обробка тих вузлів транспортного засобу, які зовні не видно (їх називають прихованими). В даному випадку використовується фарба на восковій або масляній основі.

Вона нейтралізує вже наявну іржу, а також не дає утворюватися нової, проникаючи в дрібні тріщинки на внутрішніх поверхнях елементів кузова транспортного засобу, зроблених з металу. По консистенції фарбувальні склади для прихованих частин авто є досить-таки рідкими.

Другі антикори, призначені для захисту зовнішніх металевих поверхонь автомобілів, називають антигравийными. Їх завдання – оберігати пороги, днище авто, колісні арки та інші аналогічні елементи від піску і каменів з-під коліс транспортного засобу, що рухається.

Такі композиції більш густі, наносити їх краще за допомогою розпилювача або малярської кисті. Роблять їх на базі сучасних полімерних складів, каучукових і бітумних з’єднань і смол.

Краска по ржавчине для авто

Мастики та фарби для захисту різних деталей авто від корозії мають, як ви зрозуміли, різний склад. Тому виробники чітко вказують, для яких саме частин машини призначається той чи інший антикор.

Так, наприклад, колісні арки і днище оптимально обробляти складами на базі резинобітумних сумішей. А ось сланцеві композиції більше підходять для відкритих елементів кузова і зовнішніх частин колісних арок. Бітумно-каучукові склади ідеальні для нанесення на крила, пороги, капот і багажник (зсередини) авто.

Перед придбанням антикорозійного композиції для обробки машини рекомендується уважно вивчити інструкцію по її застосуванню, щоб точно знати, для яких саме поверхонь вона створена.

Якщо є можливість, варто обов’язково проконсультуватися з фахівцями автосправи з приводу доцільності використання якого-небудь конкретного протикорозійного складу.

4 Невеликий огляд популярних фарб по металу

До затребуваним композиціям проти іржавіння металоконструкцій відносять широку гаму засобів під торговою маркою КрасКо. Дана компанія виготовляє наступні антикорозійні лакофарбові матеріали:

  • для кольорових металів, оцинкованого металу і нержавіючої “сталі” – Нержалюкс, Цикроль;
  • перетворювач корозії Фосфомет;
  • спецэмали – Быстромет, Нержамет, Молотекс, Полимерон, Сереброл;
  • захисні грунтовки – Фосфогрунт, Полиуретол, Цинконол;
  • водна емаль Акваметаллик для обробки авто і металоконструкцій.

Краска по ржавчине для авто

Всі зазначені сполуки відрізняються простотою нанесення і відмінними антикорозійними властивостями. Їх активно застосовують в промисловості (забарвлення конструкцій з металу та вуглецевої сталі, залізничних цистерн, ємностей, що працюють у контакті з агресивними хімічними сполуками, трубопроводів).

Популярні і спеціальні емалі “ЕП”. Для обробки титанових, алюмінієвих, магнієвих сплавів, а також виробів з високолегованих сталей рекомендована композиція “ЕП-140”, що складається з епоксидної смоли, суспензій з особливими характеристиками, затверджувача і розчинників органічного виду.

“ЕП-140” застосовується на підприємствах авіабудівної промисловості, машинобудівної галузі, так як відмінно захищає метал від впливу бензину, нафтопродуктів, кислот, мінеральних масел, лугів і вологи.

Краска по ржавчине для авто

Для антикорозійного захисту сталі і чавуну використовується фарба “ЕП-5287” – підібрана суспензія органічних і неорганічних наповнювачів і пігментів, а також поліетиленполіамін (грає роль потужного затверджувача).

А ось захист опор мостів, резервуарів для нафти і будь-яких видів трубопроводів краще проводити за допомогою композиції “ЕП-5116”, яка зарахована до складів вищого класу якості.

Ефективне запобігання елементів автомобілів від іржавіння забезпечується матеріалами для фарбування під брендами:

  • Футура;
  • Кирье;
  • Мовіль;
  • Феррекс;
  • Антикоррозит.

захист для іржавого металу

Краска по ржавчине для авто

Ці засоби служать для фарбування металевих поверхонь з метою зміни зовнішнього вигляду і захисту від агресивно впливають факторів середовища, які призводять до утворення корозії.

Лакофарбові матеріали виконують захисні функції шляхом механічної ізоляції обробленого металу від зовнішнього середовища. Антикорозійний захист забезпечується ними завдяки взаємодії ЛКМ з поверхнею.

Для уражених корозією об’єктів або деталей кузова авто фарба по металу і іржі дозволяє запобігти подальше руйнування, а також служить для відновлення зовнішнього вигляду. Мова піде про те, якими бувають фарби і про антикорозійних емалях.

Класифікація лакофарб по металу

Для початку проведемо невеликий загальний огляд лакофарбових коштів по металу. Для металевих поверхонь, крім фарб проти корозії, існує безліч інших варіантів іншого призначення із специфічними властивостями. За складом їх класифікують на такі фарби:

    • масляні;
    • алкідні;
    • акрилові;
    • епоксидні емалі.

У складі олійних фарб роль сполучного речовини виконує оліфа. В більшості випадків в якості основи для її виробництва застосовують натуральні масла. Дані лакофарбові матеріали добре підходять в основному для побутових робіт, частіше внутрішніх, але їх небажано використовувати для фарбування зовнішніх елементів, таких, як наприклад, покрівля.

Це обумовлено тим, що олійні фарби не забезпечують захист оброблених ними металевих поверхонь від корозії. До того ж, згідно з відгуками, вони швидко вицвітають і розтріскуються, не витримують температури понад 80°С. Зрозуміло, що для фарбування авто ця група матеріалів не використовується.

Алкідні фарби служать для обробки покритих цинком металевих поверхонь. Серед фарб по металу дані речовини мають найкращою схватываемостью, однак вони горючі і не витримують високих температур.

Краска по ржавчине для авто

Акрилові фарби. Незважаючи на те, що це відносно новий вид лакофарбових матеріалів по металу, такі матеріали в даний час найбільш часто застосовують для їх фарбування.

Це обумовлено рядом характеристик даних речовин. Вони довговічні, забезпечують захист від корозії, не розтріскуються і не вицвітають. Завдяки цьому, вони підходять як для внутрішніх, так і для зовнішніх робіт.

Акрилові фарби витримують високі температури – до 120°С. Це дозволяє застосовувати їх в якості фарбування нагрівальних елементів. Внаслідок того, що аналізовані фарби водорастворимы, вони нетоксичні і негорючі.

Це дозволяє використовувати їх на вибухонебезпечних об’єктах і сильно нагріваються деталях. Асортимент акрилових автоемалей дуже широкий. Про ефективність названих варіантів фарб в різних умовах можна судити з відгуків.

Антикорозійні фарби

Існує декілька способів захисту металу авто від корозії, на основі яких діють лакофарбові матеріали. Досить ефективними проти іржі вважають варіанти, які містять інгібітори, про що свідчать відгуки користувачів.

Під цим терміном розуміють речовини, що зменшують активність корозійного впливу води. Найбільш поширена речовина такого типу – свинцевий сурик. Зазвичай його застосовують в якості грунтовки і нерідко залишають без покриття. Однак внаслідок нееластичності даної речовини можлива подпленочная корозія.

Більшість антикорозійних фарб має трикомпонентний складу. Він представлений основним речовиною, грунтовкою і заключним покриттям:

    • перший компонент служить для запобігання ураження обробленої поверхні корозією;
    • ґрунтовка виконує функції приховування невеликих дефектів поверхні і збільшення зчеплення заключного покриття з покоробившимся підставою;
    • останній компонент являє захисний шар, що оберігає поверхню від агресивних впливів середовища, що надаються, насамперед, вологою і брудом.

Краска по ржавчине для авто

Ще більш ефективна протекторний захист. Про це свідчать як теоретичні основи, так і відгуки. Принцип даної технології полягає в утворенні пари металів, поверхневим з яких є більш активний. Отже, він першим піддається впливу корозії.

Для заліза і його сплавів найбільш часто застосовують як протекторного покриття цинк. Його широке поширення обумовлене безліччю чинників, серед яких:

    • невисока вартість,
    • нетоксичність,
    • простота нанесення.

У побутових умовах його наносять лише способом холодного цинкування. На ринку пропонують безліч цинкоутримуючий складів. Велика частина представлена цинконаполненными фарбами, які не забезпечують взаємодії між металами, так як є діелектриками.

Тому має сенс застосовувати лише склади для холодного цинкування. Вони являють собою фарби, в яких цинкова пудра перебуває у зваженому стані в полімерній основі.

Дані речовини володіють електропровідністю і високою щільністю, у зв’язку з чим мають велику масу. Для фарбування бажано використовувати цинкові склади в рідкій формі, а не аерозолі у зв’язку з більш низьким вмістом цинку в останніх і меншою товщиною шару.

Прикладом цинкового грунту для обробки автомобіля є Mipa AK 105-20, епоксидний грунт з цинком Zn-Primer від Hi-Geer та інші. Найчастіше вони використовуються для зварних швів, сталевих панелей.

Переваги Антикорозійних фарб

Обробка металевих поверхонь фарбами є найбільш поширеним способом їх захисту від ураження корозією. Це пояснюється кількома причинами. По-перше, це найбільш доступний варіант обробки металу проти іржі, що дозволяє продовжити його експлуатаційний термін. По-друге, у цьому випадку не важлива форма оброблюваної поверхні, а розміри визначають кількість речовини. По-третє, шляхом застосування фарби можна надати металу будь-яку забарвлення.

Вибір Антикорозійних фарб

Як видно, в процесі вибору фарб по металу попередньо потрібно визначитися з умовами застосування. Іншими словами, лакофарбовий матеріал вибирають на основі необхідності антикорозійного захисту, стійкості до підвищених температур, довговічності, токсичності.

Основними параметрами розглянутих лакофарбових матеріалів, які слід враховувати в процесі вибору, вважають адгезію, під якою розуміють зчеплення з офарблює поверхнею, і стійкість до підвищених температур. Інформацію про найбільш ефективних моделях фарб по металу можна отримати з відгуків споживачів.

Як зафарбувати іржу на машині самостійно: фарба і методи

Кузов автомобіля зроблений з металу, і це значить, що рано чи пізно він почне піддаватися шкідливому впливу вологи з киснем і буде іржавіти. Ця одна з найбільш неприємних рис металу.

Щоб уповільнити прояви корозії, необхідно ретельно стежити за станом лакофарбового покриття автомобіля і вчасно усувати виниклі дефекти.

Але в будь-якому випадку прийде час, коли буде необхідно усувати іржу з авто, і дізнатися, як це зробити своїми руками, допоможе ця стаття.

Краска по ржавчине для авто

Де виникає проблема

Основними місцями початкового появи слідів корозії є:

    • колісні арки;
    • пороги;
    • передня кромка капота і краю кришки багажника;
    • днище;
    • підлога на водійському місці;
    • місця контакту накладок з металевими елементами кузова.

Їржу можна розділити на кілька видів, сліди визначають її характер, і метод усунення треба вибирати, керуючись виключно її характеристиками. Основні види – суха і волога. Суха з’являється в тому випадку, коли машина знаходиться в теплому приміщенні. При сухій корозії металеві деталі авто приймає темний колір, і їм потрібно антикорозійне покриття. Волога виникає від постійного контакту авто з вологою. Особливо цьому сприяє налипшая бруд на кузов авто, всередині якої довгий час зберігається вологість. Саме такий вигляд і несе в собі найбільшу небезпеку для металу.

По закінченні часу із-за іржі фарба починає злазити з місць ураження металу, і потрібно вжити заходів для її усунення. Просто зафарбувати пошкоджену ділянку не вийде, фарба дуже швидко злізе з автомобіля.

У зимовий час власники авто сприяють появі іржі на кузові, ставлячи її в тепле приміщення, де немає правильної вентиляції.

Це призводить до появи деяких типів корозії.

Краска по ржавчине для авто

Типи корозії

Щоб усунути з кузова авто іржу, треба правильно визначити її тип, яких існує декілька варіантів:

    • Косметичний. Цей вид з’являється в місцях з’єднання пластикових деталей з металом. У початковому виявлення корозії в цих місцях вона без праці усувається і не зможе привести до більш сумних наслідків. Але якщо вчасно не зреагувати, іржі під силу перейти в наступну стадію.
    • Подпленочный. Вона виникає і розростається під лакофарбовим покриттям. При її появі фарба починає спучуватися над вогнищем ураження. Усунути вогнище досить просто, а якщо не зробити це, тоді вона перейде в наступну стадію.
    • Точковий. Цей тип точкової корозії є останнім видом перед наскрізною. Він випливає з невеликих точок, які стрімко вражають метал в глибину. Якщо вид точкової корозії вчасно не видалити, це призведе до сумних наслідків для автомобіля.
    • Наскрізний тип іржі. Це остання стадія, при якій метал сильно руйнується і стає м’яким. Для видалення з авто місць з вогнищем ураження доведеться витратити багато сил і часу.
    • Плямистий тип корозії. Він дуже великий за площею, і місць виникнення на авто не багато. Розростаючись вшир, вогнище ураження з часом призведе до наскрізного типу. Усунення такої проблеми – досить трудомісткий процес із застосуванням спеціалізованого інструменту.

При виявленні будь-яких проявів іржі на кузові варто негайно почати усунення з місць її освіти, це посприяє продовженню терміну служби автомобіля на тривалий час.

Методи ремонту та інструмент

Для проведення ремонту місць пошкодження знадобляться спеціалізований інструмент і чисте приміщення, куди можна поставити авто на кілька днів. З інструменту краще всього скористатися:

    • шліфувальною машинкою;
    • болгаркою;
    • корщеткой;
    • наждачним папером великої 120 і дрібної 600, 400;
    • зварювальним апаратом або набором з скловолокна і епоксидної смоли;
    • знежирювачем;
    • піскоструминним апаратом;
    • перетворювачем іржі;
    • фарбою для авто;
    • антикорозійною грунтовкою;
    • шпаклівкою для авто.

При наявності сухого і чистого приміщення, а також необхідних навичок, видалити пошкодження з автомобіля можна самостійно, не вдаючись до допомоги професіоналів, ніж зберегти чималі фінансові кошти.

Робота поділяється на декілька етапів:

    • Мийка автомобіля і його сушіння. Це допоможе у виявленні місць, які потрібно буде зачистити і пофарбувати. Багато з них важкодоступні, тому доведеться дуже уважно оглянути машини на наявність прихованих місць з вогнищем пошкодження. Після цього приступають до наступного етапу – зачистці.
    • Найлегше зачистити вогнище за допомогою інструменту: болгарки або піскоструминного апарату. Це значно полегшить проведення робіт своїми руками. Піскоструминний апарат дозволить повністю очистити метал авто від корозійних слідів, зберігши при цьому його товщину. При його застосуванні варто врахувати, що пісок буде розлітатися на всі боки на велику відстань. У разі відсутності піскоструминного апарату доведеться скористатися болгаркою або шліфувальною машинкою, які теж здатні очистити, але при цьому товщина металу зменшиться. Звичайна зачистка робиться лише у випадку легкого ушкодження. Коли метал прогнив наскрізь, знадобиться робити металеві заплатки. Для обробки важкодоступних місць доведеться скористатися корщеткой і наждачним папером.
    • Глибокі пошкодження видаляються за допомогою болгарки. Вирізається прогнила частина, і зачищаються краю. Далі за розміром робиться латочка і з допомогою точкового зварювання поміщається замість вирізаної частини. Шви зварювання необхідно відшліфувати. Через брак зварювального апарата можна скористатися набором з склотканини з епоксидною смолою, з допомогою якого зробити заплатки.

Перед початком будь-яких зварювальних робіт треба відключити акумуляторну батарею авто, інакше може статися замикання в бортовій мережі, що призведе до виходу з ладу електронних систем управління.

    • Закінчивши процес очищення металевих деталей кузова автомобіля, приступають до наступного етапу – підготовки до фарбування. Все правильно очищену поверхню обробляють знежирювачем і наносять перетворювач іржі або антикорозійний грунт.

Краска по ржавчине для авто

Проводити обробку перетворювачем треба в рукавичках, щоб уникнути ушкодження шкіри рук.

    • Після його нанесення необхідно почекати кілька годин і змити перетворювач з автомобіля. Перед тим як пофарбувати самостійно оброблені ділянки, їх вирівнюють шпаклівкою. Завдавши шпаклівку, необхідно дочекатися її повного застигання на автомобілі і потім приступити до шліфування. По завершенні цього етапу починають наступний.
    • Наносять грунтовку у кілька шарів. Перед кожним новим шаром робиться перерва на 15 хвилин, за цей час ґрунтовка висихає. Ґрунтовку, перед тим як пофарбувати машину, обробляють дрібним наждачним папером. Тепер можна пофарбувати автомобіль.
    • Фарба підбирається за спеціальним кодом автомобіля або за кольором його лючка бензобака. Краще всього довірити професіоналам з продажу для авто косметичних засобів. Фарба, яку вони підберуть, не буде відрізнятися за кольором від решти елементів машини. Для її нанесення потрібно пневматичний пульверизатор. З його допомогою фарба ляже рівним шаром, і не буде видно підфарбованих місць. Її наносять у кілька шарів, роблячи перерви для висихання кожного шару. Розпорошувати фарбу необхідно з відстані близько 25-30 сантиметрів від поверхні, таким чином вона не потече і не залишить слідів підтікань. Незначно пошкоджені ділянки кузова корозією після її обробки можна підфарбувати з допомогою спеціальних краско-олівців. Вони передбачені для цих цілей, і підфарбування таких місць пройде значно простіше.

Краска по ржавчине для авто

Висновок

Приводити в порядок кузов машини, позбавляючи від корозійного ушкодження, – справа досить клопітка і довготривала. Набагато простіше уважно стежити за зовнішнім станом транспортного засобу і вчасно реагувати на появу на його лакофарбовому покритті сколів. Якщо здійснити належний догляд, фарба збереже прекрасний вигляд і надійно захищатиме метал кузова. Але якщо трапилася така неприємність, видалити корозійні сліди і продовжити термін служби найдорожчого елементу машини – цілком здійсненне завдання. Головне, проявити старанність при виконанні всіх етапів робіт і грамотний підхід до справи.

Фарба по іржі Спецназ: універсальна грунтовка-емаль, відгуки

Краска по ржавчине для авто

Завершальним і ключовим штрихом кузовних робіт є фарбування, яка не тільки надає обробленим елементів конструкції товарний вигляд, але і оберігає їх впливу навколишнього середовища. Незахищені деталі автомобіля під впливом повітря і вологи окислюються і втрачають міцнісні властивості. При експлуатації транспортного засобу в зимовий час його днище і крила постійно контактують з різними хімічними реагентами, що призводить до передчасного руйнування. Якісна грунтовка, не дозволяє іржі дістатися до металу, є запорукою високого ресурсу відремонтованого кузова автомобіля.

Вибір фарби

Ідеальні фарба і грунтовка повинні відповідати наступним критеріям:

    • володіти високою адгезією, в тому числі до іржі;
    • вступати в хімічну реакцію з продуктами корозії, перетворюючи їх в важкорозчинні і стійкі сполуки, зміцнюючі пофарбовану поверхню;
    • швидко сохнути і володіти інертність по відношенню до солей, маслу і агресивному газовому середовищі;
    • витримувати температурні перепади, викликані зимовою експлуатацією, нагріванням на сонці і від працюючого двигуна автомобіля.

Такі елементи транспорту, як днище, піддаються не тільки хімічним і температурному, але і механічного впливу. Фарба, скалываемая камінням та щебенем, вилітають з-під коліс, оголює метал, відкриваючи доступ іржі, яка починає активно роз’їдати незахищені ділянки. Але шукати супердорогий імпортний матеріал, щоб пофарбувати автомобіль, не обов’язково. Аналіз ринку показує, що вітчизняним виробникам по силам випускати продукцію, конкурентоспроможну з кращими західними аналогами. Численні позитивні відгуки споживачів можуть служити найкращими рекомендаціями для її використання.

Краска по ржавчине для авто

Грунт-емаль «Спецназ»

Під вищенаведені вимоги відмінно підходить універсальна фарба «Спецназ». Вона спеціально розроблена для роботи зі схильними до корозії металевими поверхнями і не вимагає попереднього очищення. Виробляється ця продукція «Ярославскими фарбами» і може використовуватися як грунтовка, так і на завершальних етапах обробки. По суті, «Спецназ» виконує три функції:

    • перетворює продукти корозії у хімічно інертні елементи;
    • створює володіє високою адгезією підкладку для подальшого фарбування;
    • служить високоміцним і стійким захисно-декоративним покриттям.

Фарба «Спецназ» рекомендується виробником для захисту як сталевих, так і чавунних поверхонь, що мають важкі залишки старого покриття. Її можна наносити прямо по іржі.

При ремонті автомобіля «Спецназ» рекомендується, в першу чергу, для таких деталей, як днище і крила, так як вони найбільш схильні до механічного і хімічного впливу навколишнього середовища. Фарба, нанесена в три шари, надійно захищає металеві поверхні від різних агресивних реагентів до температури 60 С, і численні позитивні відгуки автолюбителів підтверджують це.

Особливості використання Антикорозійних фарб

Серед достоїнств грунт-емалі «Спецназ» слід виділити її здатність швидко сохнути. Ґрунтовка в два шари вимагатиме не більше години витримки: за 30 хвилин після кожного нанесення. Оптимальна температура для виконання робіт 20ºС, але допускається проводити фарбування при негативних температурах (до-10ºС). Заключний шар сохне приблизно 1 годину. Кілограма матеріалу вистачає, щоб покрити за один раз 7-10 кв. м поверхні. Універсальна фарба «Спецназ» не потребує додаткового захисту, але після того, як вона остаточно підсохне, через добу її можна при необхідності покрити лаком або емаллю типу: ЕП, ПФ, НЦ. ХВ або ХС.

Краска по ржавчине для авто

Фарба може наноситися різними способами, в залежності від наявності доступу до деталей. У роботі можна користуватися як пневморозпилювачи, так і пензлем. Дрібні елементи зручно фарбувати звичайним зануренням. Незважаючи на те, що «Спецназ» призначений для роботи по іржі, попередньою обробкою поверхонь нехтувати не варто. Слід обов’язково видаляти пухкі ділянки корозії, окалини і різні забруднення, використовуючи металеву щітку або насадку для дрилі. Після чого фарбується повинна бути знежирена уайт-спіритом або розчинником № 647. Останній можна також використовувати для розрідження фарби.

Думка споживачів

Відгуки більшості людей, що скористалися грунт-емаль «Спецназ», відзначають високу практичність продукту. Фарба, що не вимагає трудомісткою очищення малодоступних місць, полюбилася як автолюбителям, так і знайшли їй застосування в господарських цілях. Відгуки підтверджують, що матеріал прекрасно працює як грунтовка по іржі, розчиняючи її і забезпечуючи надійну адгезію з металевою поверхнею. Відзначається висока стійкість покриття днища і крил автомобіля і простота його нанесення, в поєднанні з відносно невеликою, особливо в порівнянні з імпортними аналогами, ціною фарби.

Позитивні відгуки про грунт-емалі «Спецназ» дозволяють рекомендувати її при проведенні кузовних робіт, особливо для важкодоступних ділянок конструкції автомобіля.

Ця фарба здатна надійно захистити метал від руйнівного впливу агресивних середовищ і не дати іржі можливості роз’їсти його структуру. Крім того, відгуки говорять про високої міцності покриття, що дозволяє уникнути випадкових відколів пофарбованої поверхні при експлуатації автомобіля, особливо при частих поїздках по грунтових дорогах.

Склад фарби і її модифікації

До складу фарби «Спецназ» входять різні антикорозійні добавки, пігменти, синтетичні смоли, наповнювачі та розчинники. Хоча це продукт вітчизняного виробництва, але він містить компоненти, що випускаються в Німеччині, які забезпечують перетворення іржі в хімічно інертні з’єднання. Термін зберігання фарби становить півтора року з моменту виготовлення. Її перевагою є можливість зберігання при негативній температурі без втрати споживчих властивостей.

Будучи відносно новим продуктом, фарба «Спецназ» постійно модернізується. Так, зовсім недавно з’явилася її нова різновид – Рідкий цинк. Покриття з її використанням володіє підвищеною стійкістю і міцністю.

При появі на шарі фарби якого-небудь дефекту цинк окислюється, утворюючи додатковий захист основного металу від іржі. Крім високих технічних характеристик, таке покриття, за відгуками споживачів, має чудовий товарний вигляд. Фарба «Спецназ» придатна не тільки для кузовних робіт.

Вона відмінно підходить для фарбування дверей гаража, металевої огорожі та інших виробів, які мають складну конфігурацію і експлуатованих у вуличних умовах або агресивному атмосфері.